אספן, מעבר, ממשלה










מעבר לעקרון האנטרופיה             
הלב הכמוס של עשרת ספירות בלימה

מחיר קטלוג: 98 ש'
מחיר אחרי הנחה:  70 ש'
194 עמ'

קיים אושר אלוהי, כמו אוצר, הטמון בתוך ההוויה האנושית. דבר לא ישווה לאושר הזה. את האושר הזה מחפשות כל הנשמות, זה האושר שאליו התוודעו יחידי סגולה הידועים כמיסטיקנים והם לא מפסיקים לדבר עליו. זהו אוצר כביר, מתת אלוהית, נשיקה אלוהית המפיחה חיים. דבר לא ישווה לה, כל אושר אנושי הוא רק רמז לה. אנו מחפשים את האושר הזה בכל מה שאנו עושים, בכסף, בתהילה, במין, באהבה הרגילה.
הקדושים הם אלו שהאלוהי רמז להם על אוצר יחיד במינו, שרק אותו ראוי לחפש. הוא נתן להם אותות, מפה, טעימה קלה מהעתיד לבוא. אלוהים פיתה אותם, קרא להם. בדרגה מסוימת הפיתוי הזה הוא חוויה כה משכרת שאי אפשר לעמוד בפניו. יש מחפשי אוצרות המקדישים חיים שלמים כדי לרדוף אחרי ספינה טבועה, עיר אגדית, מטמון פירטים. כמה מטבעות זהב, מפה מטושטת, שרידי עץ, והם מתחילים להתמכר לחיפוש, לבהלה לזהב. דבר דומה קורה למקודשים, אלו שאלהים פיזר על נתיבם כמה מטבעות של אושר, של אור, של ראיה אחרת, של לב אחר. הם החלו להתמכר לחיפוש אחר האלוהי, הבהלה לאושר נצחי.



להמשך הקריאה, נא ללחוץ כאן


אספן הניצוצות
ארכיטיפ הספר הגדול, גאוניות קדושה ושפירית המחול

מחיר קטלוג: 98 ש'
מחיר אחרי הנחה:  70  ש'
190 עמ'

איך זוכים לשפע השכל העליון? קודם כל, עליך לגלות עניין, משהו שממש מעסיק את נפשך בעומק עומקיה. עליך לגלות את הנקודה שהיא בנפשך, שהיא ציפור נפשך. עליך למצוא את ה"רודן" שלך, את האובססיה האמיתית שלך, את הדבר שהוא לדידך עניין של חיים ומוות. האם תוכל לומר מהי ציפור נפשך?
תזרום ללא מאמץ, רקוד, רחף לך מפרח לפרח כמו פרפר צבעוני, שאין לו דאגת המחר, שהרי הוא חי בסך הכל יום אחד. חבל לבזבז את היום הזה, הקצר, שכולו הרף עין, על דאגה, על הדברים הכעורים.
אולי זה כל מה שאתה מחפש: יופי, יופי עליון, שישובב נפשך וימלאנה הודיה, קורת רוח, בטחון באלוהי הרוחות, הפוקד כל נשמה וטומן בה את היופי המופלא שלו. אתה רוצה את הודאות הפנימית הזו שהכל לטובה, שאתה יכול להפקיד את העולם הזה בידי אלוה האוהב את מעשה ידיו ושוקד על תיקונם השלם, על אושרם העליון.


להמשך הקריאה, נא ללחוץ כאן



ממשלה על המלאכים        
איך האדם נעשה אדון על עצמו

מחיר קטלוג: 98 ש'
מחיר אחרי הנחה:  70  ש'
214 עמ'

בתהליך הריפוי, ההתחלה היא תחושה של פיצול ורסיסים שאינם מתחברים יפה יחדיו, מעין סתירות פנימיות או מצבי עירפול המכניסים את הישות למעין ספק קיומי ביחס לזהותה וביחס לכל השאר. 'כח ההפרדה' פעל נמרצות מדי וכעת יש צורך לזמן את 'הכח המאחד', שיהפוך שוב את הקרעים האלו למארג אחד.
כח ההפרדה הזה הופיע כמעט בראשית תהליך העיבור. בתחילה, התא הראשון, מתפצל לכדור של תאים, שכולם נדמים זהים לזה בדיוק. הם מכילים את אותו צופן גנטי. מיד אחר-כך מתחיל תהליך מסתורי של דיפרנציאציה; אשכול התאים ההומוגני מתחלק לסוגי תאים, רקמות ואיברים שונים, ומהם מתרקם הגוף השלם ב'מעשה מרכבה' ביולוגי. אין כאן אחדות פשוטה אלא 'אחדות אורגנית'; אורגניסם אחד, שבו ריבוי עצום של פרטים ותהליכים, מסתנכרנים בדיוק מפליא, כמו על פי שכל עליון, יודע כל.
אם תהליך הריפוי עבר בשלום, האדם זוכה מחדש באחדותו. הוא כבר אינו מפוצל לרסיסי אני רבים, הנאבקים ביניהם, אלא חווה איחוי ואינטגרציה פנימית. במקביל, הוא נעשה רב פנים וניוניסים דקים, ססגוני וזורם יותר – חי יותר!
תודעה אנושית מפותחת היא כלי חישה משוכלל לקלוט את עושר הפרטים שחי מחוצה לה ופורח בתוכה. היא קולטת באחת את ריבוי ההיבטים כפרצופים שונים, שכל אחד מהם ניכר בהבעתו וצורתו היחודית, יחד עם קשרי הגומלין שהופכים את הריבוי ל'שלם' מורכב, ה'עולה על סכום חלקיו'.


להמשך הקריאה, נא ללחוץ כאן